Job 2 van 8


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Aankoop


Functie

De dienst aankopen van Woonhaven zorgt er samen met haar interne klant voor dat alle werken, leveringen en diensten correct en volgens de wetgeving overheidsopdrachten worden aangekocht.

Als aankoper krijg je de kans om mee te bouwen aan de verdere uitbouw en professionalisering van de dienst.

Wat zijn je taken?

  • Je begeleidt en ondersteunt de interne klant doorheen het gehele aankoopproces.
  • Je adviseert en denkt proactief mee na over de strategie en stuurt bij waar nodig.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en controle van de administratieve en contractuele documenten in overeenstemming met de wetgeving overheidsopdrachten en dit in overleg met de interne klant.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de interne klant binnen jouw aankoopcategorie en overlegt op regelmatige basis over de vorruitgang van de dossiers.
  • Je volgt de aan jou toegewezen contracten op en neemt initiatief in het kader van mogelijke verlengingen/nieuwe aanbestedingen.
  • Op termijn voer je samen met de interne klant een actief contract- en leveranciersmanagement zodat de prestaties worden opgevolgd en geëvalueerd.

Jouw profiel

  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt aankoopervaring en kennis van de wetgeving overheidsopdrachten en kan dit overbrengen naar je aankoopcollega's.
  • Je kan op een constructieve manier samenwerken en weet de brug te bouwen om zo tot een kwaliteitsvolle en gedragen output te komen.
  • Je werkt analytisch en probleemoplossend en neemt steeds initiatief.
  • Je maakt vlot gebruik van MS Office toepassingen (vooral Excel)
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen

Aanbod

  • Een afwisselend job van onbepaalde duur met eigen inbreng, verantwoordelijkheden en een mooie werk-privé balans. We zoeken minimum een 4/5de tewerkstelling
  • De functie wordt ingedeeld in loonbarema B (Min: 2779,36€ - Max: 4734,27€)
  • Extralegale voordelen: hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, groepsverzekering, gunstige vakantieregeling, glijtijd, thuiswerk, fietsplan,...

Solliciteren

Evelien De Deken
0496480226
evelien.dedeken@woonhaven.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht